Living the backpackers life! - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Lisette Jongkind - WaarBenJij.nu Living the backpackers life! - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Lisette Jongkind - WaarBenJij.nu

Living the backpackers life!

Blijf op de hoogte en volg Lisette

01 November 2012 | Australië, Campbelltown

Zo, weer een berichtje van Lisette.
We hebben al wel ontdekt dat het leven van een backpacker ont-zet-tend zwaar is... Vooral als je bij familie verblijft die je ongelooflijk verwend.. Afzien, dat verse fruit, chocolade koekjes, pizza, wifi, wasmachine, warme douche, etc. etc.

Helaas komt er een einde aan al deze luxe, zaterdag is het dan zover, dan vertrekken we toch echt richting Brisbane. Het duurde wat langer voor onze auto klaar was, het kostte ook wat meer dan verwacht, maar vandaag hebben we hem dan eindelijk kunnen ophalen, en we hebben al onze camping equipment, dus we zijn helemaal klaar om te gaan.

De afgelopen dagen zijn lekker rustig geweest. We zijn gisteren op de halloween party van de 7 jarige taylah geweest. Zij is de kleindochter van Marian. Heel erg leuk, een bende gillende, schreeuwende, rennende kinderen, en heel erg veel kleurstoffen. Wij krijgen ondertussen een glas vodka sinas onder ons neus geduwd.. Sterke drank op een kinderfeestje? Ahh well, anything to fit in...

Vanavond zijn we gaan rollerskaten ter ere van Taylahs verjaardag, ook ongelooflijk hilarisch, allemaal kleine kinderen die constant omvallen, of ineens voorje voeten opduiken... Erruugg geslaagd.

Veel meer hebben we eigenlijk niet gedaan, we hebben wat gezwommen, zijn op het strand geweest (dat is nog eens wat anders dan het strand van Texel, wat een golven zeg...!) autojacht gedaan(ohja, de auto waar ik het in mijn vorige blog over had, is het toch niet geworden, we hebben een andere, goedkopere, en betere gevonden, een ford falcon, hij is groot!) en allemaal van dat soort dingen, gewoon genieten van het goede leven:)

Ik hoop dat jullie allemaal heel erg jaloers zijn, zouden jllie wel moeten zijn, want het is hier warm, en ik kan hier kangoeroes aaien, en zwemmen, haha.

Heel veel liefs vanuit (zonnig!!!) australie!

  • 01 November 2012 - 12:22

    Bastianne:

    Aangezien ik erg geïnteresseerd ben in jullie jaloersmakende verhalen,
    Jullie supervette reis maar vooral hoe het met jullie gaat, lees ik je verhalen
    Altijd :)

    Lekker dat je zo verwend wordt, worden wel afkickverschijnselen als je bij
    Je tante weggaat vrees ik :P

    Ik was van plan een hele lange reactie te typen, maar dat wordt hem niet,
    Want moet zo naar het zh. Maar iig heel.fijn om te lezen dat het goed met
    Jullie gaat en dat jullie al die leuke dingen meemaken :) geniet ervan! Dat
    Zal wel lukken denk ik ;)

    Dikke kus b.
    Love You Very Much! <3

  • 01 November 2012 - 12:26

    Bastianne:

    Trouwens die aaibare kangoeroes zijn ook jaloersmakend ;)

  • 08 November 2012 - 22:47

    Janny Van Reenen:

    Lekker hoor! Geniet zo door! :)

  • 09 November 2012 - 03:50

    Karin Hoekstra:

    Hoi Lisette,

    Ik wist niet dat jij in Australië zit, Arjan zit er ook sinds 23 oktober. Hij zit vlakbij Perth. Hoe lang wil je daar blijven?

    Groetjes,
    Karin
    (die kennelijk een beetje teveel meeleeft met de Australische tijd.......)

  • 10 November 2012 - 17:46

    Femke:

    ik verwacht op zijn minst dat je auto kan rijden als je weer terug komt, haha.
    mis je lief dinnetje!

  • 12 November 2012 - 19:47

    Renske:

    Wij hadden ook een Ford Falcon!!! Trip down memory lane.... Hebben jullie ook een gele?

  • 21 Juni 2013 - 01:00

    Marco Jongkind:

    hallo lisette,

    ik weet niet of je familie bent maar ik ben marco jongkind en ben een kleinzoon van maarten jongkind die vroeger in aalsmeer met zijn broer jan de firma jongkind kolen begonnen is,vroeger begonnen met kolen en nu met grond maar wat ik begrepen heb van mijn opa zijn er vroeger ook 2 zusters van hem geemrigeerd naar autralie en wil ik graag weten weten of jij die.mocht je uberhaupt famile zijn,ontmoet hebt want het lijkt me leuk die te ontmoeten daar mijn opa reeds lang geleden overleden is maar ik zou graag willen weten of ik inderdaad nog familie daar heb.met vriendelijke groer,marco jongkind

  • 21 Juni 2013 - 08:47

    Lisette:

    Hoi marco!
    De naam maarten doet zo een twee drie geen belletje rinkelen, maar ik weet wel dat mijn opa uit een gezin vam 6 kinderen kwam, waarvan in elk geval 1 zus is geemigreerd. Heb je ook een email adres? Het lijkt me leuk dit nog verder uit te zoeken! Je kan mij bereiken op lisettejongkind@hotmail.com. Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Campbelltown

Australia!!

Ik gaat op reis, en ik neem mee: Vrony Witteveen :-)

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

finding a job...

01 November 2012

Living the backpackers life!

23 Oktober 2012

De eerste dagen

17 Oktober 2012

vliegen

10 Oktober 2012

De laatste voorbereidingen!
Lisette

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 3003

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 15 Mei 2013

Australia!!

Landen bezocht: