De eerste dagen - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Lisette Jongkind - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Campbelltown, Australië van Lisette Jongkind - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Lisette

23 Oktober 2012 | Australië, Campbelltown

Zo, eindelijk het lang verwachte reisverslag. (bij voorbaat wil ik vast sorry zeggen tegen renske, want elke keer als ik ga bloggen is er alleen een ipad beschikbaar, en het is bijzonder lastig om daarop te typen, daarom ga ik me dus ook geen zorgen maken om mijn hoofdletters etc.)

De eerste dagen hier zijn heerlijk geweest, we hebben nu al zo ontzettend veelngezien en gedaan!! De eerste dag hebben we bankzaken etc geregeld, niet zo interessant, sla ik dus over.

De tweede dag zijn we naar the blue mountains geweest met onze gids "danger dave". Een bijnaam die hij te danken zou kunnen hebben aan zijn rijstijl. The blue mountains in 1 woord: fantastisch. Ik heb zulke bijzondere vogels gezien, en mooie watervallen en een oneindig uitzicht. Ik was zelfs zo dapper om helemaal aan de rand van de rots te zitten, is ook een foto van, bewijs!
Ik denk overigens ook dat ik super gespierd terug kom, we hebben die dag zoveel gelopen! Berg op, berg af, ennn weer terug, echt heel erg leuk. En goed voor spierpijn..
Op de terug weg op een groot veld boomerang gegooid. Nog een reden waaraan hij zijn naam te danken zou kunnen hebben; zodra de boomerang heel hard terug kwam was het meteen "DANGER DANGER!!!"
Jammer genoeg was ik niet zo goed in boomerang gooien, ik heb er dus maar een gekocht om te oefenen...

Gisteren hebben we een auto gekocht! Ook niet helemaal onbelangerijk. We zijn van plan om over ongeveer een week daarmee richting het noorden te vertrekken. Hij is vrijdag klaar, en tot die tijd zitten vrony en ik bij mijn tante in campbelltown. Een plekndie we helemaal zelf met de trein hebben gevonden, ben ik stiekem best trots op.

Vandaag was tot nu toe de beste dag; we zijn kangoeroes gaan zoeken! En we hebben ze zowaar gevonden! (ja mam, ik weet dat ze kunnen boksen, maar ze waren echt heel erg aaibaar....) ze zijn echt zooooo lief, ze hebben zo'n heel erg schattig snoetje, en eten gewoon uit je hand, ik ben echt helemaal verkocht. We hebben zelfs een mama kangoeroe met een baby (little joey) in zijn buidel! Ik heb er ook weer foto's van natuurlijk!
Daarna hebben we geluncht aan zee. Helemaal niemand te zien daar verder, en dat terwijl het echt zo'n prachtige locatie was, heel erg raar.

We zijn nu hard bezig de foto's te verplaatsen naar facebook, maar we zijn er nog niet helemaal zeker van dat dat gaat lukken, dus dat is nog even afwachten..
Er komt maar een beperkt aantal foto's op deze blog, dus als je ze echt allemaal wil zien zul je echt op mijn facebook moeten

Zo, heb ik toch een redelijk lange blog weten te schrijven.. Nogmaals excuses voor de spelfouten etc. ik hou het nu voor gezien, lange dag geweest, time for bed:)
Groetjes uit australie!!

  • 23 Oktober 2012 - 17:18

    Trees:

    Have fun girls! Ik wil ook een aaibaar kangeroetje

  • 24 Oktober 2012 - 10:42

    Eline (nichtje:p):

    Wat super leuke ervaring.. nu al weer zo veel meegemaakt... nou heel veel plezier en succes daar nog

  • 24 Oktober 2012 - 11:15

    Jet:

    Klinkt allemaal super !! Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie belevenissen. XX

  • 24 Oktober 2012 - 12:02

    Lotte:

    Hee Lisette, het klinkt allemaal echt superleuk. Heel veel plezier nog! x

  • 24 Oktober 2012 - 12:02

    Lotte:

    Hee Lisette, het klinkt allemaal echt superleuk. Heel veel plezier nog! x

  • 24 Oktober 2012 - 12:02

    Lotte:

    Hee Lisette, het klinkt allemaal echt superleuk. Heel veel plezier nog! x

  • 24 Oktober 2012 - 12:02

    Lotte:

    Hee Lisette, het klinkt allemaal echt superleuk. Heel veel plezier nog! x

  • 24 Oktober 2012 - 12:02

    Lotte:

    Hee Lisette, het klinkt allemaal echt superleuk. Heel veel plezier nog! x

  • 24 Oktober 2012 - 12:02

    Lotte:

    Hee Lisette, het klinkt allemaal echt superleuk. Heel veel plezier nog! x

  • 24 Oktober 2012 - 12:02

    Lotte:

    Hee Lisette, het klinkt allemaal echt superleuk. Heel veel plezier nog! x

  • 24 Oktober 2012 - 12:02

    Lotte:

    Hee Lisette, het klinkt allemaal echt superleuk. Heel veel plezier nog! x

  • 24 Oktober 2012 - 12:02

    Lotte:

    Hee Lisette, het klinkt allemaal echt superleuk. Heel veel plezier nog! x

  • 24 Oktober 2012 - 12:03

    Lotte:

    O sorry dit was ook weer niet de bedoelen. het is superleuk maar dit is wat overdreven. Kan jij het weghalen..

  • 24 Oktober 2012 - 12:16

    Oma Jongkind:

    Leuk je verslagen en de foto's helaas heb ik geen afscheid van je kunnen nemen maar ik denk wel aan je hoor veel liefs

  • 24 Oktober 2012 - 16:43

    Quira:

    Goed zo meiden! Aaibare kangoeroe's klinkt ons ook als een didgeridoo in de oren! ;-)
    (En ik ben stiekem ook trots dat je tante hebt gevonden!) Dikke knuf van het thuisfront!

  • 24 Oktober 2012 - 20:05

    Eljakim:

    Hey lieverd! Mooie ervaringen zeg! Je zei al dat je wilde verhuizen naar Australie.. ik snap ook wel waarom ;)
    Bekende titel van je blog trouwens !:P
    Doe de groetjes aan Vrony
    Ik trots

  • 25 Oktober 2012 - 20:52

    Janny:

    (zucht...) Ben Zo Trots Op Jullie! Mooi hoor. xxxxx

  • 25 Oktober 2012 - 21:27

    Daniel:

    He chick! Ik ben wel jaloers hoor, laat je een beetje australië over voor mij??
    Veel plezier daar en we zien de foto's wel langskomen :-)

  • 26 Oktober 2012 - 16:58

    Renske:

    Ik sluit mij aan in de rij van trotse mensen! Ondanks iPad gaat het heel goed met de hoofdletters! Way to go!

    Je verhaal klinkt zo herkenbaar! Mooi he, die Blue Mountains. Wat had je daar ook weer, the three sisters toch? Hebben jullie ook enge paadjes naar beneden gelopen tegen die stijle wanden aan?

    Leuk dat je gaat emigreren naar Australië. Dan heeft Eva ook een Tante in Australië. Het blijkt maar weer eens dat dat nogal van pas kan komen :) (Tantes in Leeuwarden zijn toch een stuk minder aantrekkelijk, wat dat betreft.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Campbelltown

Australia!!

Ik gaat op reis, en ik neem mee: Vrony Witteveen :-)

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

finding a job...

01 November 2012

Living the backpackers life!

23 Oktober 2012

De eerste dagen

17 Oktober 2012

vliegen

10 Oktober 2012

De laatste voorbereidingen!
Lisette

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 2999

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 15 Mei 2013

Australia!!

Landen bezocht: