De laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Lisette Jongkind - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Lisette Jongkind - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen!

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

10 Oktober 2012 | Nederland, Drachten

Nog 6 dagen, en dan gaan Vrony en ik eindelijk naar Australie!! Voor iedereen die ons heel erg gaat missen; dit is mijn blog, en vronywitteveen.waarbenjij.nu is vrony's blog! :-)

De voorbereidingen lopen wat vast. Wel een reisgids mee, of niet.. want er staan zoveel woorden in, en zo weinig plaatjes... en plaatjes zijn zoveel leuker!

Eigenlijk vinden we het helemaal nog niet zo spannend... Onze omgeving lijkt wat meer te beseffen dat we bijna weg gaan dan wij zelf. Alle uitwuifkadootjes zijn al gegeven, en ontvangen, met blijdschap, en jolijt. Maar als je het mij vraagt zit ik over 2 weken hier nog steeds op de bank.

Blog schrijven is stom, verwacht er niet te veel van. wat moet je nou helemaal schrijven als je nog gezellig thuis bij je moedertjelief op de bank zit? dat de thee lekker is? Ik vermoed dat er over 2 weken leukere verslagen komen, inclusief interessante reisfoto's, want daar doen we het natuurlijk allemaal voor. :-)

Doei!

  • 11 Oktober 2012 - 23:29

    Vrony:

    HOOOOOI!




    dat wou ik even kwijt!

  • 17 Oktober 2012 - 16:24

    Mam:

    hee meiden! Gisteren dat enorme logge vliegtuig daadwerkelijk de lucht in zien gaan! Indrukwekkend hoor! Op dit moment zitten jullie nog in Taipei, nog maar een uurtje of tien en dan zijn jullie eindelijk op de plaats van bestemming! Ik mis jullie nu al en jullie krijgen een hele dikke knuffel van het thuisfront! Ben hier allemaal sporen aan het wegpoetsen.... roze schoenen, lege pakjes sigaretten, was, was en nog eens was, vage dingen met dingen eraan, plakkerige dingen met dingen eraan..... Goed, er zijn dus ook stukjes die ik niet zal gaan missen... ;-)
    Dag lieverds, tot gauw! Mama Jalapeno (on a stick)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drachten

Australia!!

Ik gaat op reis, en ik neem mee: Vrony Witteveen :-)

Recente Reisverslagen:

12 November 2012

finding a job...

01 November 2012

Living the backpackers life!

23 Oktober 2012

De eerste dagen

17 Oktober 2012

vliegen

10 Oktober 2012

De laatste voorbereidingen!
Lisette

Actief sinds 10 Okt. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 2993

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2012 - 15 Mei 2013

Australia!!

Landen bezocht: